duminică, 31 mai 2015

TE CAUT ÎN MINE BÂJBÂIND CA UN ORB

Se zbat niște păsări în mine, nu mă lasă să respir,
mă izbesc cu aripile ascuțite în plexul solar,
sângele se scufundă până la glezne-n zefir,
dimineți singuratice mi se zbat pe buze amar.
Sunt ca-ntr-o colivie în care sunt închise stihii
și refuz semințele de mac , nu vreau apă,
îmi car în spinare povara de-a fi
și întunericul tuneluri prin inimă-și sapă.
Și păsările se zbat în celule închise haotic
și-mi smulg din gheare întâmplări viitoare,
sufletu-i  un biet saxofonist erotic
ce se-nvârte în cercuri înșelătoare
așteptând să cadă meteoritul
de lumină , de ecou ,de umbră , de piatră,
se ascunde-n tăcere argintul
și toți câinii mirării din retină mă latră
Dar mă învârt mai departe, cu toate păsările
evadânde din inima mea înghițită de-un corb,
mă sperie plecările, depărtările, înserările,
și te caut în mine bâjbâind ca un orb
29 octombrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu