duminică, 31 mai 2015

ÎI SPARG IADULUI ȘI ULTIMUL GEAM

Zalele vieții noastre sunt numărate
hai să le lustruim cu seul din flori
să nu mai lăsăm hidrele disperate
să ne sugrume ultimii cocori
Hai să ne mărunțim la moara de greieri
printre oase de fluturi sublimi
în gândul meu te aud cum treieri
și mă bate vântul pustei hain
Și mă sugrumă atâta întuneric
și pielea de șarpe-o arunc
orizontu-mi înghite destinul homeric
și pe tine te-ascunde-n adânc
într-o scoică de valuri proscrisă
pe țărmul inimii de mărgean
în noaptea aceasta de umbre ucisă
îi sparg iadului și ultimul geam
Și lanțul ce leagă văzduhul cu-n nod
îmi târăște-n rugină visul pribeag  
dar nu cunosc iubito alt mod
ființa după mine să-mi trag
până când redevine absolut
îmbrățișată de neștiuta furtună
ștergându-și sângele de lut
se va ascunde-n coaja de alună
în care dormi pe patul pliant
strângând la piept fotografia
relicvă din mileniul celălalt
în care-ți studiasem geografia
și munții tăi i-am tatuat pe cord
printre crevase și saline
dar ți-ai întors antenele spre nord
și-n toate hăurile alpine
te-am căutat străpuns de dor
și mi-am ascuns gândul în scorburi
și frunzele sunt lacrimi în decor
iar drumu-i un calvar printre fiorduri
16-17 septembrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu