duminică, 31 mai 2015

DIN ABSOLUT A MAI RĂMAS NIMICUL

Suntem prea lași să schimbăm lumea
ne complacem în starea de larvă
așteptăm să se întâmple minunea
ca un ochi al cerului să se spargă
și să coboare pe o frânghie de ceară
salvatorii-n salopete unisex
să ne croiască către cer o scară
pe unde numai îngerii au mers
cu pași de rac lovit de zei în splină
de câte ori a evadat din clești
și-a înfundat chiar țeava de lumină
cu două pâini și câțiva pești
Și tot ne învârtim ca o morișcă
în jurul nopții locuinde-n noi
nici inima-ncleiată nu se mișcă
prin rotativa timpului-gunoi
Că suntem lași să deslușim secunde
și să privim vreun adevăr direct
în mine întunericul pătrunde
și-și face reședință-n piept
să nu mai treacă nimeni fără viză
și să se rătăcească de-a intrat
îmi scot toți greierii din priză
sunt încă viu dar am uitat
unde m-ascund și pregătesc revolte
și declarații de război îndrug
și după aceste primitive pofte
într-un final am să fiu ars pe rug
Și sigur tu ai să-l aprinzi c-o torță
din gândul încastrat în os de pin 
să-i dai finalului mai multă forță
comanzi un marș funebru la destin
Și-o să miroasă universu-a sânge
și-or să-mi vandalizeze lupii dricul
iar umbra mea tăcută se va stinge
din absolut a mai rămas nimicul
25 octombrie 2014 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu