duminică, 31 mai 2015

AM SĂ TE-NVĂȚ IUBITO PE DE-A ROST

Am să te învăț cât de parșivă-i viața
și cum ne trage-n haos fără scrupul
cum se strâmbă din oglindă paiața
și ne aprinde în inimă rugul
Am să te-nvăț ce este tandrețea
și cum se prelinge sufletu-n iad
cum dezertează tinerețea
și cei mai frumoși îngeri decad
Am să te învăț cât de frumoasă-i iubirea
pe țărmul mării-n amurg
și ce se-ascunde-n privirea
calului murg
Am să te învăț să-mi povestești
toate nimicurile vieții
doar tu să știi să-mi scotocești
în seiful tristeții
Am să te învăț să-mi alungi
durerile cu-n tăciune
și-am să te-ascund printre cărți
de rugăciune

Am să te-nvăț iubito pe de-a rost
și-am să te duc în viața viitoare
acolo unde am mai fost
pe când eram singurii pești din mare
22 septembrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu