duminică, 31 mai 2015

ÎN MAGICA BISERICĂ A TRUPULUI TĂU

M-au sedus îngeri de pe bolte faimoase
și m-am adăpat ca un lup din lumina-idee
mi-am măcinat sufletul la moara de oase
ce tragic și ceresc e trupul tău femeie
Mi-am odihnit sălbatică fruntea
la pieptul ce te viscolește sincer
peste golul din mine am trecut puntea
să-mi împrumuți privirea de înger
În tine locuiește pianul  albastru
ce îngână raiul devreme pierdut
mi-aduni zilele răspândite-n dezastru
și-i dai viață statuii crăpate de lut
cu o inimă de piatră tăioasă
ce se zbate în pieptul vâltoare
știi bine că ești femeie frumoasă
corabia ce m-adună din mare
Nu mă doare nimic și nu-mi mai e teamă
de furtunile ce m-or trage în hău
curcubeul sufletu-mi cheamă
în magica biserică a trupului tău
21 septembrie 2014 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu