duminică, 31 mai 2015

ZBOARĂ UN VULTUR CU VÂNTUL ÎN GHEARE

Dacă vrei să mă uiți uită-mă acum
cât zboară un uliu cu vântul în gheare
miroase orizontul albastru a scrum
și-mi strâng oasele-n dinți sălbatice fiare
ce-mi ies din codrii inimii prin laringe
după prada ascunsă în colțuri de trup
existența parșivă ca o lavă mă frige
și câinii nopții sufletu-n două mi-l rup
Dacă pic din cer ridică-mă-n vid
când se-ntorc stelele pe partea cealaltă
sângele pulsează ecou de carbid
și bolta nu-mi mai pare atât de înaltă
Și-aș putea s-o calc cu tine de mână
să-mi dai trenul vieții pe șine înapoi
până se va prăbuși de pe ultima lună
în marea închisă cu-n lacăt în noi
Dacă vrei să mă ucizi ucide-mă acum
și îngroapă-mă în câmpul de mure amare
înspre orizontul albastru ce miroase a scrum
prin care zboară un uliu cu vântul în gheare
20 octombrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu