duminică, 31 mai 2015

ÎNCĂ-ȚI AUD TĂCEREA ÎN URECHE

Mă duc, e clar, planeta mă refuză
ori eu-s prea mare ori e ea prea mică
și zbor din viața mea confuză
cu sufletul cât ochiul de furnică
Mă-ndrept spre o planetă primitivă
cu oameni simpli înjugați la trup
înfășurat în mantia de-andivă
mă rup din timp cu colții mei de lup
Și n-o să mai aveți vreo veste
dar nici n-o să vă fie dor
din toate spaimele celeste
rămâne numai urma de vapor
Și marea ce-mi acoperă-n tăcere
sufletul fraged înghițit de pași
răpus de una din himere
și-ntinde luna-n ochiul meu borfaș
acea nemaivăzută acoladă
reîntoarsă dintr-un tragic alfabet
azi nu mai vrea iubita să îmi vadă
tristețea răstignită pe afet
Că e târziu și se grăbesc cocorii
să-și deseneze umbre în apus
și toate deznădejdile motorii
din timpul meu în ochiul tău s-au dus
Și s-a făcut pe loc a doua seară
în care de-o eternitate taci
și te-ai ascuns cu tot cu vară
înlănțuită într-un câmp de maci
Mă duc și de aici căci luna mă refuză
n-am aprobare să amerizez
îți simt în sânge sufletul ventuză
și-n mine însumi iarăși emigrez
Să ne vedem să ne vorbim și poate
să anulăm secunda dinainte
eu mă retrag cu visurile toate
pe o planetă înjghebată-n minte
De unde te-am cioplit c-o bardă veche
să îmi alungi din suflet dezertarea
încă-ți aud tăcerea în ureche
și-mi trag peste iluzii înserarea
2 septembrie 2014 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu