duminică, 31 mai 2015

CU-N LETCON DE INIMA TA M-AI LIPIT

Mi-ați tăiat capul și l-ați aruncat la coș
ca pe-o minge de baschet lătrândă
fiare flămânde cu ochi sângeroși
cum stați în trupul meu la pândă
să mă-nrobiți în flori de mac
ce mi-au crescut în sera gurii
în rouă sângele-mi prefac
să-l bea benchetuind maurii
că n-o să îmi mai trebuiască
pe-această lume incoloră
și toți bureții or să-mi crească
pe piept înlocuind o floră
trecută prin metempsihoze
decor de timp luxuriant
în ochi încremenesc trei poze
cu chipul tău halucinant
prin care am trecut ca o furtună
când mă băteau în cuie zeii
în creier încă aud cum sună
toți robii ce-au slujit ideii
de nemurire și de reîncarnare
în alte trupuri asamblate-n rai
mă ciocăne cu încrâncenare
secera lunii smulsă cu-n vătrai
din focul ce din candelă se varsă
în templu-n care m-am ascuns
și mirosea a cârpă arsă
și-un înger toată noapte-a plâns
De dor de mine adormit în maci
se prefăceau cetățile-n ruine
și mă strângeai la piept în clești de raci
să vezi dacă mai e viață-n mine
Și mi-am luat capul în mâini cu sfială
și am plecat pe drumul nesfârșit
dar în ultima seară de gală 
cu-n letcon de inima ta m-ai lipit
14 septembrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu