sâmbătă, 6 iunie 2015

Dacă nu ar exista umbre

Dacă nu ar exista umbre și culorile gri
dacă dintr-un unghi nepotrivit nu m-ai privi
dacă n-aș purta cu mine rănile altei vieți
dacă ai putea să m-acuzi ,să mă ierți
dacă ai ști ce să facem cu înfloririle acestea
dacă s-ar putea despleti până la capăt povestea
dacă ar desena ploaia un curcubeu
dacă m-ai vedea așa cum sunt. Atunci eu
aș putea să zbor ca un vultur neînvins
ți-aș aduce cerul în aripi dinadins
nu ți-aș mai sfâșia inima ca un plug
și nu ți-aș mai arde pașii  pe rug
pașii de vânt, de pământ și de rouă
nu mi-aș mai rupe trupul în două
nu l-aș mai arunca în prăpăstii adânci
te-aș lua de mâna nesfârșită atunci
și te-aș reînvăța iubito să zbori
tăind tristețile ascunse în nori
cu trenul ce-a trecut prin tunel, înspre rai
te-aș opri-n timpul meu ca să stai
până la sfârșitul lumii de jar
să nu-mi mai plângă sângele amar
în somn să nu te strig, să nu mai fierb
să nu te mai uit, să nu te mai pierd
Căci sunt întâmplări mai presus de ființă
ne poartă-n brațe, ne potopesc cu credință
alungă ecoul dintre noi fără motiv
și ne sugrumă cosmosul definitiv
Dacă nu ar exista umbre și ochii tăi gri
dacă dintr-un unghi nepotrivit nu te-aș privi
dacă n-ai purta cu tine rănile altei vieți
dacă ai putea de tăceri să te ierți
dacă ai ști ce să facem cu înfloririle acestea
dacă ai rescrie pe o frunză de suflet povestea
dacă ai fi a opta culoare pe curcubeu
dacă nu te-ai mai rătăci prin cuvânt, atunci eu
nu ți-aș mai arde aripile albastre pe rug
și nu ți-aș mai sfâșia inima ca un plug
aș zbura ca un vultur de piatră ,neînvins
și ți-aș aduce ceru-n gheare dinadins
8 mai 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu