sâmbătă, 27 iunie 2015

ELEGIA ÎNDOIELII

Umbra îndoielii s-a strecurat în mine
și mă urmează ca o slugă
Nu mai văd adevărul
nu mai văd minciuna
nu mai văd nimic
și nu mai pot să fiu fericit

De fapt fericit nu am fost niciodată
Îndoiala s-a strecurat în mine 
ca o viperă
și m-a însoțit pretutindeni

M-am amestecat în lupta pentru o patrie
căreia nu-i pasă de ea însăși
M-am risipit pentru libertatea celorlalți
pentru demnitatea alergătorului de cursă lungă

Mi-am legat steagul de gât
m-am jucat de-a viața și de-a moartea
am reinventat femeia ideală
dar tot n-am fost fericit

Intențiile mele sunt de pe altă lume

Aici mă scurg fără sens prin fiorduri
însoțit de acea umbră a îndoielii
strecurată în inimă
într-o seară de decembrie sau de mai
nici nu mai știu precis
ca o viperă fatală



26 iunie 2015 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu