sâmbătă, 6 iunie 2015

ÎȚI ADUCI AMINTE ZIUA CÂND ȚI-AM SPUS CĂ EȘTI FRUMOASĂ...

Îți aduci aminte ziua când ți-am spus că ești frumoasă?
Era într-o zi de vară dintr-un vers bacovian
îmi fura șoapta pădurea și-n tăcerea ei sticloasă
singură-mi mureai în brațe și-mpreună înviam
Nu se mișca nicio rază de pe chipul tău surprins
condamnată la iubire printr-un triplusalt mortal 
când spre mine ca o undă de albastru te-ai prelins
mi-ai căzut răpusă-n sânge de sărutul abisal
Nici nu-mi încăpeai în brațe cu ferestrele deschise
invadaseși cu misterul tot văzduhul dimprejur
dispăruseră într-o clipă visurile interzise
și din iris nemurirea ca un fluture ți-o fur
Și te-ai rătăcit în mine ca o oază în deșert
și-mi creștea în vene umbra-ți ca o rană dureroasă
pentru magica iubire niciodată nu te iert...
Îți aduci aminte ziua când ți-am spus că ești frumoasă?
25 mai 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu