sâmbătă, 6 iunie 2015

TRAVERSÂND AMINTIREA PRIN CÂMPUL DE MACI

Mă aleargă un tren cu dinții de lup
vrea din mine cu poftă să muște
îmi curg cicatricile de pe trup
nu mai au loc demonii să mă-împuște
Trec prin mărăcini, prin ierburi tăioase
sângele-mi fierbe în vene de lut
măduva se-ntinde de spaimă în oase
îmi trag sufletul cu greu peste scut
Și mă bat licuricii cu pietre
și luna-n aortă mi-e ultimul far
plânge Sahara în mine de sete
tristețea-mi întinde paharul amar
Și mă întreabă norul din gând
pe unde mai ești și ce faci?
și nu știu să-i răspund traversând
amintirea prin câmpul de maci
pe unde desculț ca un flutur de rouă
sufletul a pășit către cer
și o lună de ceară, albastră și nouă
sufla peste noi efemer
Și ne crescuseră aripi și-n zbor
visele se uniseră-n corduri
universul ne adoptase ușor
nu mai eram iernatice solduri
pândite de cumpărătorii hulpavi 
în mall-uri imense, prin noi rătăcite
pictorii de subțire, zugravi
crescuseră-n ochi oglinzi scofâlcite
Și mă întreabă un nour de ger
îngere-al meu, de ce taci?
Uite, îți crește-o secvență de cer
și inima ei încolțită de maci
Dar plânge Sahara în mine de sete
și trenu-și înfige colții cu-n muget
mă bate lumina în cuie cu pietre
și-mi curg cicatricile de pe suflet
18 mai 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu