marți, 16 iunie 2015

STAU ÎN MINE CHIRCIT


Un val uriaş îmi înghite corabia
şi-n burta corabiei eram eu
îmi taie respiraţia sabia
mânuită de un înger-ateu
Stăteam în mine chircit
sufletul se înecase în sânge
îmi mirosea neantul a grafit
şi tristeţea ca un şarpe se strânge
Scotea fum şi de atâta căldură
orizontul se-nchide în foc
mă priveam în oglindă cu ură
că nu mai aveam în tine vreun loc
Și mi-am făcut o altă autopsie
stilou-mprăștie cerneala peste tot
de atâta neuroastenie
urla la lună ultimul enot
Dar eu tăceam mai departe
tot nevăzutul îl aveam de mers
cădeau în mine umbre moarte
corabia de fum se răsucea invers
de ajunsese catargul o scoică de piatră
iar prova o floare-n corali
inima ca un câine mă latră
cărată în lăzi de hamali
Şi nu mai ştiu locaţia-n care
ard amintirile de-antracit
corabia plânge cu lacrimi de sare
iar eu stau în mine chircit
15-16 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu