joi, 25 iunie 2015

NEBULOASELE

În călătoriile mele de somnambul
până la tine și înapoi
am întâlnit personaje difuze
și tot felul de comete confuze
se izbeau de zidul dintre noi

Umbrele mergeau pe vârfuri prin poezie
și făceau o dâră neagră de-asfalt
mă izbeam de creierii nopții lascive
mă striveau dorințe primitive
și-n aortă o egretă s-a spart

Și s-au întins filele exasperate
ale ultimei cărți îmbăiate în sânge
cântau cucuvelele de revoltă și moarte
gândul meu era așa de departe
că nu se auzea ora exactă cum plânge

Mă aplecam deasupra cuvintelor
ca un semn de întrebare
nopțile de febră înscenau un tangou
nebuloasele invadaseră întregul ecou
și-mi căram sufletul de strigoi în spinare

Și-mi spărgeau troienii în cap vasele
c-o îngrozitoare plăcere
se amestecau cioburile, tăcerile, oasele
și mâinile tale, frumoasele
se-ntindeau și țipau de durere

Și mai departe, mai sus, prin cetăți
pe caldarâmul de piatră cioplită
ceața lovită de infirmități
te împiedica să-ți arăți
inima de alge strivită


Și-mi plesneau de dor oasele
și-n sânge se-ntindeau, ca un drog,
nebuloasele



24 iunie 2015





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu