sâmbătă, 6 iunie 2015

ÎMI ALUNECI ÎN BRAȚE UȘOR

Trăiesc în lumea care nu există
și-i sunt singurul locatar
îmi trece prin suflet o baletistă
prizonieră în avatar
Își târăște picioarele pe parchet
și muzica gleznelor ei
se scurge în mine încet
ca un ceai fierbinte de tei
Prin perdea se aude un slow
e despre iubirea altei dimineți
se-ntorc îngerii-n mine din nou
alungați din fecunde tristeți
Și miroase prin casă-a cafea
și-a corăbii întoarse de pe mare
și-o aud: dormi, iubirea mea
visează-ți visele tale amare
Dar să nu uiți să apari
să-ți înfrunți destinul proscris
îți cresc în suflet arțari
cu mâinile de nedescris
Dormi, iubitul meu nebun,
legănat de corabia tristă
rămășițele tale le adun
dintr-o dramă ce-n sânge persistă
și care te ține în lesă
și te absoarbe-n adânc ca pe-un rob
de unde-o frumoasă prințesă
te trage înapoi ca pe-un drog...
Dorm, dar ai putea să crezi că nu
însă nu-mi mai vezi întinsă umbra
în aerul dintre noi ești doar tu
mai răcoroasă decât tundra
Și-n neștire, cu poftă te sorb
să-mi ajungi niște lumi paralele
te pipăi cu ochii de orb
și cu toate înfrunzirile mele
Parcă nu mai sunt singurul exilat
în secundă ecoul insistă
tăcerile s-au distilat
și-o altă lume în tine există
E pătrunsă de miros de cafea
și de pași risipiți pe covor
se aude un slow prin perdea
și-mi aluneci în brațe ușor
10 mai 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu