vineri, 19 iunie 2015

ORCHESTRA DE ZĂPADĂ A TĂCUT

În gândul tău de rouă și de fum
s-a risipit ca un tangou uitarea
nu mai vuiește ca un clopot marea
îngerul meu s-a prăpădit pe drum
Și visul tău de pasăre rănită
în malaxorul de iluzii
s-a rătăcit vânând confuzii
și-n ochii tăi de ebonită
m-ai strâns cu-n clește ruginit
prizonier fără vreo șansă
m-a subjugat această transă-
minunea de-a te fi iubit
Și n-aș fi vrut să evadez
vreodată din nescrisa epopee
prin mine tu curgeai femeie
și-am vrut pustiul să-l drenez
cu înmiresmări de flori de maci
să-ți desenez o semilună
să simt înfiorarea ta pe mână
să te iubesc și-atunci când taci
Dar arca mea nemaivăzută
s-a tot izbit de niște stânci
și-n ochii tăi așa de-adânci
se tot umplea paharul de cucută
Mi l-ai întins și l-am băut
de câte ori ai vrut să-l beau
chircit în sufletul meu stau
și-orchestra de zăpadă a tăcut
19 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu