vineri, 19 iunie 2015

WICKED GAME

Mai întâi s-au așezat pe tablă piesele de șah
dar instantaneu a înnebunit regina
 a fugit pe un cal nebun
și mi-a tăiat sufletul în două drezina
Apoi m-ai certat fără să știi de ce
numai pentru că eram așa cum sunt
totuși am întins mâinile către tine
și-n prăpastia dintre noi mi-ai dat vânt
M-ai amenințat cu rezervări de locuri
undeva unde tu n-o să fii desigur
acolo n-am să te mai aud
și-o să-mi țes lacrimile singur
Dintr-o dată ai răsucit comutatorul
și ai aprins soarele
redeveniseși însoțitoarea de cercuri
ți-ai pus la suflet picioarele
și ai redus distanțele dintre noi
până au devenit un punct
și toate pânzele văduvei negre
întinse devreme, s-au rupt
Ne îmbrățișaseră niște îngeri
pe care nu-i vedeam
dar erau acolo în sacouri gri
poate și noi eram
Și a început călătoria spre răsărit
printre umbrele adevărului înșelătoare
era un timp nemaiîntâlnit
iar tu în noaptea adâncă păreai o lumânare
Și s-a făcut duminică și erai tot înger
până când am dispărut în neant
și atunci te-a prins în clește
otrava timpului celălalt
Și mă tem, iubito, mă tem 
că nu va mai exista niciodată
un alt wicked game
19 iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu