sâmbătă, 20 iunie 2015

DINCOLO DE BINE ȘI RĂU

Dincolo de bine și de rău
dincolo de orice dezertare
ce mă îngroapă în surâsul tău
rămâi iubita mea nemuritoare 

Eu sunt sălbatic arhitect de fum

croit din ninsori și sordide tăceri
mă-nvârt nebunește ca și cum
aș întoarce minunea de ieri

Și-n inimă îmi crește un munte

pe care ninge cu astenii
viforul ca un demon pătrunde
prin aorta cu pârtii de schi

Cad avalanșele brusc

zdrobind oamenii de zăpadă
ascunsă în vasul etrusc
privirea-ți nu vrea să mă vadă

Numai haini se strecoară haotici

și dau la lopată cărbuni
se-ncuie nebunii nevrotici
sub fusta părăsită de huni

Și pipăi golul ce crește în mine

cu degete albastre de sare
și dincolo de rău și de bine
tu-mi ești singura lumânare


20 iunie 2015





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu