sâmbătă, 6 iunie 2015

DECÂT STRIVIT DE BUFNIȚE-N PENUMBRĂ

În drama asta nu mai vreau să joc
nu-i pentru mine întruparea sumbră
prefer să nu mai fiu deloc
decât strivit de bufnițe-n penumbră
Scenariul nu se potrivește 
cu timpul meu halucinant
mă strâng decorurile-n clește 
și mă aruncă în neant
Regizorul înnebunit de frică
a masacrat iertările
o cruce peste suflet se ridică
rememorând plecările
E actul marelui final
ce a căzut precum o ghilotină
și noaptea-n rochie de bal
a evadat din pianină
Acolo balerina s-a ascuns o vreme
sperând să-i iasă dublul rol
mă prinde nevăzutu-n cleme
și mă străbat corăbii de carmol
Și nu înțeleg unde-am greșit
de-mi fuge marea printre stânci
în toate viețile eu te-am iubit
și m-am pierdut în ochii tăi adânci
Și mi-e tăcere și mi-e vânt
în cuie mi-ai bătut lumina
îmi plânge amintirea-n gând
și-a ruginit hemoglobina
Și n-am s-o mai deschid curând
să intre vipera subțire
sunt pulbere zvârlită-n vânt
de-o traficantă de iubire
Și n-aș mai vrea să mă mai știu
și n-aș mai vrea să fiu deloc
am obosit și e târziu
și-n drama asta nu mai joc
14 mai 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu